1. Гарантія надається на термін в місцях, який відзначається в гарантійному листі - відраховується від моменту покупки.
2. Дефекти, що виникли з вини виробника, будуть усунені протягом двох тижнів з дня прийняття товару. Цей термін може бути продовжений до 30 робочих днів, якщо потрібно відправка товару в спеціалізовані гарантійні центри.
3. Товар, який передається на гарантійне обслуговування, має бути повністю укомплектований і без слідів забруднення.
4. Товар не підлягає поверненню після закінчення 2-х тижнів з дня покупки.
5. Після детального огляду товару, у разі виявлення порушень гарантійних умов, гарантія анулюється.
6. Якщо до товару додається гарантія виробника, клієнт повинен виконувати зазначені в ній умови.
7. Підставою гарантії є документ (гарантійний талон і / або чек), виданий при покупці товару, завірений підписом менеджера магазину. Отримання товару означає згоду з умовами гарантійного обслуговування.
УВАГА! На гарантійне обслуговування приймаються лише товари в чистому та охайному вигляді, окрім товарів віднесених Кабінетом Міністрів до списку таких, що поверненню не підлягають.
Перелік товарів, що не підлягають обміну (поверненню):
- пір'яно-пухові вироби
- рукавички
- білизна натільна
- панчішно-шкарпеткові вироби